Verzendingen

Verzendingen

INFO I.V.M. CORONA

Tijdens deze coronacrisis doen we er alles aan om onze logistieke diensten verder te zetten en zo bij te dragen aan het functioneren van de maatschappij.

Het kan zijn dat uw pakket daarom een aantal dagen later zal geleverd worden dan verwacht.

Verder kun je jouw pakket traceren met een track & trace nummer.

Indien u graag rechtstreeks contact heeft met onze leveringsdienst kan u deze altijd bellen op de volgende nummers om meteen informatie te krijgen i.v.m. uw pakket.

Belgische post : +32 02 278 51 25

Nederlandse post : +31 (0) 900 0990

Let op :  Zorg wel dat je een track & trace nummer bij de hand hebt.

1 - MET WELKE TRANSPORTEUR WORDT HET PAKKETJE AFGELEVERD?

Uw pakket wordt aan uw deur geleverd door PostNL of Bpost.

2 - WAT IS DE LEVERTIJD?

Gemiddeld komt jouw pakketje aan tussen de 1 - 3 werkdagen.

Feestdagen die niet in een weekend vallen, behoren niet tot mogelijke bezorgdagen en worden beschouwd als een zondag.

3 - OP WELKE DAGEN WORDT ER BEZORGD?

PostNL en andere partners bezorgen onze pakketjes op dinsdag t/m zaterdag in Nederland en Bpost maandag t/m vrijdag in België.

4 - HOEVEEL BEDRAGEN DE VERZENDKOSTEN?

Er is GRATIS verzending voor ALLE bestellingen in België en er wordt 5,50 euro aangerekend voor verzendingen naar het buitenland.

5 - WORDT ER GELEVERD AAN HET HUISADRES?

Ja.

6 - HOE VAAK WORDT HET PAKKETJE AANGEBODEN?

Uw pakketje kan 2x worden bezorgd als u niet thuis bent. U krijgt een briefje in uw brievenbus met een 'niet-thuis-code': met deze code kunt u zien waar en wanneer het pakketje nog een keer wordt aangeboden of waar het op u ligt te wachten.

7 - MOET IK TEKENEN VOOR EEN PAKKETJE?

U moet inderdaad tekenen voor uw pakketje. Het heeft een waardevolle inhoud en is over het algemeen te groot om in de brievenbus te bezorgen.

8 - KAN IK MIJN PAKKETJE TRACEREN?

Van zodra u een bestelling bij ons plaatst krijgt u een Track & Trace code in uw e-mail. Indien u geen Track & Trace code heeft ontvangen, kan u de Beauty Concept Store klantendienst contacteren.

9 - MIJN PAKKET IS NIET GELEVERD TUSSEN DE AANGEGEVEN LEVERTIJD, WAT NU?

Neem binnen 21 dagen contact op met de klantenservice op www.beautyc.be of mail naar infoshop@beautyc.be. We zullen dan bij de transporteur uitzoeken waar uw pakketje is. Wanneer u ons na 21 dagen contacteert kunnen wij uw pakketje mogelijk niet meer traceren.

10 - HOE KRIJG IK MIJN PAKKETJE DAN TOCH NOG THUIS?

Zodra het onderzoek naar uw pakketje wordt gestart verwachten wij binnen 5 werkdagen een reactie van onze transporteur met de locatie van uw pakketje waarna het doorgestuurd kan worden naar u. Indien wij binnen 5 werkdagen geen reactie hebben gehad van onze transporteur versturen wij het pakketje opnieuw.